Klara Andersson

Tusen tack....

Publicerad 2015-10-29 20:21:48 i Allmänt,

.... Till mina vänner och syskon som direkt märker när jag har en dålig dag, som skickar skumma snaps och sms för att göra mig glad. Bara tanken av att ni vill se mig glad, gör mig glad. Ni är bäst i världen.
 Tack till mina killkompisar som tar med mig ut på raggen, och som väntar med att köra iväg tills jag är genom ytterdörren. Jag uppskattar det.
 Tack till alla mina riktiga stjärnor som jag kan berätta allt till, ni som faktiskt lyssnar, och ni som litar såpass mycket på mig, att ni gör samma sak tillbaka. Ni har ingen aning om hur viktigt det är för mig att kunna prata med er när än det är något, tack så jävla mycket.
 Tack till min gamla gymnasieklass som hade extra pennor med sig på lektionerna, för att dom visste att jag aldrig hade några egna. Tack till er som hjälpte mig att plugga till prov, och till er som kunde förklara en uppsatsskrivning för mig när jag inte hade någon aning om hur den skulle göras. Ni har räddat mig många gånger. 
 Tack för alla godnatt/godmorgon sms, alla delade Celsius och bakpotatisar på Viddernas, hjälpande händer, varma kramar, sinnessjuka skratt-attacker, accepterande kärlek, trevliga samtal, och eran otrolighet i allmänhet.
Jag kan inte ens lista allt som jag uppskattar med mina vänner, för den listan hade blivit hundra sidor av smörning och klyscha. 
 Jag är så jävla glad över alla galna, mentalt sjuka, roliga, snälla, stöttande, accepterande, älskande vänner. I alla åldrar, från alla olika "grupper", olika länder, olika städer, olika arbetsplatser etc. Ni är fkn rikedom i mina ögon. 
Nu. Börja tjata om vilka du är tacksam över, människorna du hade varit helt jävla vilse utan. Man tar ofta människor omkring sig för givet, när dom egentligen hjälper oss att bli bättre människor. 
Sluta nu Klara, stop the cheesy-ness. Nu vet ni, alla mina pärlor. I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela